Aktivity

Rozšířené hledání >

Agroturistika a jezdectví

Infocentrum, Náměstí Svornosti 2, Český Krumlov, 381 01 | +420 380 704 622 | info@ckrumlov.cz

Pokud patříte mezi milovníky zvířat, vyrazte do přírody na koních a zažijte tak příjemnou romantickou projížďku.

Brloh (Smědeč) - Kuklov - Vysoká Běta - Jaronín - Brloh, 20 km

Výchozí místo Smědeč nebo Brloh - po silnici ke zřícenině hradu a kláštera Kuklov - dále po modré k rozcestí s červenou (směr Buglata) a pokračovat po té, která se spojila s červenou - projít pod Buglatou (842 m n. m.), jít dále po modré až ke směrovce ukazující cestu k vrcholu Vysoké Běty (805 m n. m.) - vracet se stejnou cestou až ke styku s červenou - po dalším kilometru vede doleva neznačená cesta do Jaronína, odtud pokračovat silničkou tři kilometry do Brloha

Bujanov - hrádek Louzek - Dolní Dvořiště - Rybník, 17 km

Z Bujanova po žluté značce přes osadu Zdíky na hrádek Louzek - po modré značce přes Všeměřice na Rychnov nad Malší - po červené do Dolního Dvořiště - po silnici do Rybníka

Cyklostezka Lipenská Magistrála

Nově vybudovaná cyklotrasa na levém břehu jezera spojující hlavní turistická centra oblasti.

Cyklostezka Po stopách Adalberta Stiftera

Od rodného domu Adalberta Stiftera krajinou, kterou popisoval, ke zřícenině hradu Vítkův hrádek a do bydliště jeho lásky Fanny.

Cyklostezka Svatotomášským pohořím

Hustě zalesněným Svatotomášským pohořím se zřícninou hradu Vítkův hrádek a krajem "opuštěných vesnic"

Cyklostezka Vltavským kaňonem

Údolím řeky Vltavy s nádherným kamenitým korytem a známou národní přírodní rezervací Čertova stěna.

Cykloturistika

Infocentrum, Náměstí Svornosti 2, Český Krumlov, 382 11 | +420 380 704 622 | info@ckrumlov.cz

Nenarušená příroda v okolí Českého Krumlova je jako stvořená pro cykloturistiku.

Čertova stěna - Rožmberk nad Vltavou, 19 - 22 km

Chráněné území zařazené do nejvyšší kategorie ochrany - národní přírodní rezervace. Skládá se ze dvou částí. Čertova stěna byla jako chráněné území zřízena v r. 1956 na výměře 10 ha, Luč byla jako chráněné území vyhlášena už v r. 1933 na výměře 95 ha.

Český Krumlov - okruh

Poznejte Český Krumlov z hladiny řeky Vltavy. Při okružní plavbě uprostřed památkové rezervace UNESCO si vychutnáte pohodlnou a bezpečnou jízdu.

Český Krumlov - Zlatá Koruna

Projedete historickým centrem Českého Krumlova, kde můžete obdivovat mnoho historických památek, navštívit zámek, muzea či galerie, prohlédnout si město nebo si zajít na oběd.

Frymburk - Svatý Tomáš - Vítkův Kámen - Přední Výtoň - Frymburk, 16 km

Z Frymburka přívozem do Frýdavy (Předmostí) - po žluté značce stoupat asi 2 km na rozcestí pod Bukovým vrchem, napojit se na červenou a pokračovat do osady Svatý Tomáš (gotický kostel) - vystoupit ke zřícenině Vítkova Kamene (někdy také zvaný Vítkův hrádek, gotický hrad) a vrátit se do Svatého Tomáše - pokračovat po červené do Přední Výtoně, odtud po neznačené cestě podél břehu Lipna zpět do Frýdavy a přívozem se do Frymburka

Horní Planá - Bližší Lhota - Huťský Dvůr - Zadní Zvonková - Horní Planá, 17 km

Přívozem z Horní Plané do Bližší Lhoty - po zelené značce nahoru okolo Lhotského vrchu - pokračovat cestou kolem bývalého Schwarzenberského plavebního kanálu, dále neznačeným úsekem přes bývalou osadu Josefův Důl do Medvědího lesa a do Zadní Zvonkové - odtud pokračovat po červené okolo Zvonkovského vrchu a po 2 km dojít do níže položené Přední Zvonkové - zde se oddělit od červené a neznačenou silnicí pokračovat k vodní nádrži, přes Zadní Hamry zpět do Bližší Lhoty - přívozem do Horní Plané

Horní Planá - Černá v Pošumaví - Hořice na Šumavě, 15 km

Z Horní Plané náměstím vzhůru až ke hřišti, po modré značce do Černé v Pošumaví - pokračovat na Muckov, před nímž, jsou v lesíku vlevo od cesty (asi 50 m) zajímavé jeskyně (bývalé lomy na kámen) - z Muckova dále po žluté značce do Hořic na Šumavě

Chvalšiny - Červený Dvůr - Kleť - Český Krumlov, 16 km

Z Chvalšin po červené značce až k bývalému zámku Čevený Dvůr (protialkoholní léčebna) a stále po červené až na vrchol hory Kleť (1084 m n. m., na vrcholu nejstarší rozhledna v Čechách, restaurace, hvězdárna a televizní vysílač) - z Kleti sestoupit nejprve po červené a žluté ke styku s modrou a po ní až k Novému Dvoru, po zelené až do Českého Krumlova

Kamenná - Žumberk - Děkanské Skaliny - Ličov, 22 km

Z obce Kamenná (u Benešova nad Černou směr Trhové Sviny) po modré značce do Žumberka (opevněná obec s tvrzí) - dále po žluté přes Kondrač a Klení na sedlo pod Kohoutem - po zelené na vrchol Kohouta (870 m n. m.) s rozhlednou - po návratu do sedla po červené směr Kaplice k Děkanským Skalinám - asfaltkou doleva do Ličova

Koloběžky Krumlov - Kleť

U Trojice 107, Český Krumlov, 381 01 | +420 602 493 522 | info@kolobezky-klet.cz

Individuální jízda z Kletě do cílových stanic Krásetín, Kemp Zlatá Koruna, Český Krumlov.

Lipensko, Pošumaví

Horní Planá (žel. stanice) + Bližší Lhota (převoz) – Přední Zvonková – Zadní Zvonková (hraniční přechod) – Račín – Kyselov + Dolní Vltavice (převoz) – Bližná – Černá v Pošumaví – Hůrka (žel. stanice) – Horní Planá

Lipno nad Vltavou - Frymburk, 10 km

Z Lipna nad Vltavou obcí vzhůru po žluté směrem na Frymburk přes Alpskou vyhlídku (po 3 km) a Kaliště (993 m)

Lipno nad Vltavou - Loučovice - Vyklestilka - Kapličky - Lipno nad Vltavou, 15km

Z Lipna nad Vltavou po zelené značce ke hrázi přehrady, odtud k železniční stanici a po levém břehu Vltavy do Loučovic - projít obcí a od železniční stanice odbočit na žlutou značku - přejít Vltavu a vystoupit na vrch Vyklestilka (887 m n. m.), odtud po červené pokračovat po hřebeni na Uhlířský vrch a dále k rezervaci nazvané rašeliniště Kapličky - za slatí vystoupit na rozlehlou louku, kde stávala osada Kapličky - dále po modré až do místa zvaného U Překopané hráze a pokračovat na zalesněnou Medvědí horu - sestoupit k odbočce na Čertovo kopyto, přejít na levý břeh a vrátit se do obce Lipno nad Vltavou.

Malonty - Desky - Benešov nad Černou, 15 km

Z Malont silničkou na Meziříčí a vlevo na osadu Desky, dále přes hlavní silnici do Dluhoště a po žluté vpravo do Benešova nad Černou

NAUČÍME VÁS HRÁT GOLF - GC ČESKÝ KRUMLOV

Svachova Lhotka 6, Chabičovice, 382 32 | +420 606 754 570 | recepce@golfck.cz

Chcete se naučit hrát golf? Chcete si alespoň jednou vyzkoušet odpálit golfový míček a zjistit, co je tak úžasného na tom golfu? Chcete umět hrát golf? POKUD JSTE SI ALESPOŇ NA JEDNU OTÁZKU ODPOVĚDĚLI ANO, přijeďte k nám a my vás ke golfu na chvilku dostaneme.

Nové Hrady - Terčino údolí - Cuknštejn - Kraví hora - Benešov nad Černou, 20 km

Z Nových Hradů (muzeum ve starém hradu) projít po červené Terčiným údolím (chráněný park se vzácnými dřevinami) přes Cuknštejn, Horní Stropnici, Dobrou Vodu a Hojnou Vodu na vrchol Kraví hory (952 m n. m.) - stále po červené, minout skalní útvar Napoleon a pokračovat hřebenem přes Kuní horu, Cikánku a Zaječí vrch až do Benešova nad Černou

Po stopách Egona Schiele

Vydejte se po stopách Egona Schiele v Českém Krumlově, objevte jeho oblíbená místa, kde se často inspiroval, kde pobýval, a navštivte i mezinárodní kulturní centrum věnované této významné osobnosti.

Po stopách piva

Tematický okruh po stopách piva Vás zavede na několik rozdílných míst, kde se v minulosti vařilo pivo. Všechna tato místa jsou dnes cennými památkami, které stojí za zhlédnutí. Okruh lze zakončit v pivovaru Eggenberg průvodcovanou prohlídkou s ochutnávkou zlatého moku nebo místních specialit.

Po stopách Rožmberků

Rožmberkové, rod, který přinesl městu největší slávu a rozkvět, vybudovali a zvelebili významné krumlovské památky. Pokud se vydáte stopách této trasy, uvidíte nejen skvostný hrad a zámek, ale i kláštery, kostely, bývalou jezuitskou kolej a další převážně renesanční a barokní památky.

Rožmberk - Český Krumlov

Trasa vede úsekem s téměř neporušenou přírodou.

Rožmberk nad Vltavou - Malšín - Loučovice, 20 km

Z Rožmberka nad Vltavou - po modré značce (směr Frymburk) kolem obce Přířez, přes Větrnou do Malšína - dále sestup do osady Ostrov a po žluté značce přes Kyselov a Dvorečnou na místo, kde se žlutá setkává s modrou značkou - dále buď po modré přes Luč (933 m) do Loučovic (5 km), anebo stále po žluté na Lipno (2 km)

Schwarzenberská cesta

Krajinou podél Schwarzenberského plavebního kanálu, který sloužil k plavení dřeva ze Šumavy do Dunaje

Squash, bowling, kuželky,...

Pokud se vám nevydaří počasí nebo jen máte chuť protáhnout si tělo, můžete si zajít zahrát squash. Program v Českém Krumlově si můžete zpestřit také bowlingem a kuželkami. Přátelské nebo rodinné turnaje jistě příjemně vyplní volné odpoledne či večer.

Stáj POHODA

Staré Dobrkovice 1, Český Krumlov, 381 01 | +420 776 146 989 | i.studeny@krumlov.cz

Vyjížďka kočárem taženým dvojspřežím. Ideální příležitost k zpestření návštěvy Českého Krumlova či ozvláštnění svatby, oslavy, výročí svatby a jiné významné události.

Svatojakubská cesta

náměstí Svornosti 2, Český Krumlov, 381 01 | +420 380 704 622

Tisíce poutníků se každým rokem pokouší ujít alespoň kousek Svatojakubské cesty, v rozjímání najít rovnováhu,vyzkoušet si vlastní vytrvalost a načerpat novou sílu.

Velešín - Pořešín - Kaplice, 19 km

Od radnice ve Velešíně doleva po silnici směrem na Svatý Jan nad Malší - za Velešínem na první křižovatce odbočíme asfaltkou vpravo, přes obec Pořešín a dále ke zřícenině hrádku Pořešín - dále sejít po modré dolů ke břehu Malše (peřeje) - pokračovat po modré proti toku řeky, kolem soutoku s říčkou Černou až do Kaplice

Větřní - Slavkov - Pasovary - Světlík, 9 km

Z Větřní vyjít po hlavní silnici vzhůru až na úzkou asfaltku a po ní dojít k úvozu - pokračovat na širokou cestu, po ní vpravo až na vrchol stoupání nad osadou Kaliště - projít osadou a cestou, která vede do sedla nad Slavkovem (v osadě stará tvrz Slavkov) - napojit se na modrou značku směrem na Světlík - asi po 3 km přes mírnou terénní vlnu odbočit vlevo k zemanské tvrzi Pasovary (asi 500 m ) - odtud se vrátit na modrou a dojít do Světlíka

Věžovatá Pláně - Rožmitál na Šumavě - Zátoň, 23 km

Z Věžovaté Pláně po červené značce směr Kaplice - lesem k zaniklé osadě Rojov - před troskami bývalého dvorce neznačenou cestou doprava a po ní až na asfaltovou silničku - doleva do prostoru bývalé obce Zahrádka (na památné lípě směrovky), pokračování po modré přes Močerady do Rožmitálu na Šumavě - na horním konci obce odbočit neznačenou cestou doleva, která vede přes Čeřín k Vltavě - před mostem odbočit doprava po červené do Zátoně

Vltavská cyklistická cesta

Dálková nadregionální trasa sledující tok naší národní řeky Vltavy od pramenů až do Mělníka, kde se Vltava spojuje s Labem - Vltavská cyklistická cesta s Labskou cyklostezkou.

Vodní turistika

Poznejte Českokrumlovsko z kánoe či raftu! Při plavbě po řece Vltavě se vám naskytne jedinečný pohled na řadu pamětihodností a zároveň si můžete vychutnat krásy místní přírody.

Vrábče - Kluk - Holubov - Dívčí Kámen - Zlatá Koruna, 16 km

Vrábče - po žluté značce až na vrchol Kluku (741 m n. m.) - z vrcholu sestoupit po zelené značce do Mříčí - pokračovat až do Holubova k závodu Artypa - odtud po žluté údolím Křemežského potoka až ke zřícenině hradu Dívčí Kámen - vrátit se ke styku s červenou, obejít celou zříceninu až k Vltavě - vrátit se k potoku, přejít po lávce a neznačenou cestou navazující širokou cestou vystoupat na pláň ke keltskému oppidu v Třísově - po červené značce projít obcí Třísov a po necelých třech kilometrech do Plešovic - pokračovat po červené až do Zlaté Koruny (klášter Zlatá Koruna)

Vyšší Brod - Český Krumlov

Trasa z Vyššího Brodu do Českého Krumlova vede úzkým zalesněným údolím, které patří k tomu nejkrásnějšému, s čím se dnes můžeme na českých řekách ještě setkat.

Projekt byl realizován s finanční účastí Jihočeského kraje

Podpořeno z Evropského fondu pro regionální rozvoj - "Směr budoucnost - cíl prosperita"